ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

یک پیشنهاد شال گردنی

یه دوستی یه پیشنهادی داده که خیلی به دل می شینه. این دوستمون میگه هرکدوممون یه شال ببافیم و بدیم به بچه های کار بجنورد.  

اینکه چه طوری شالها رو جمع کنیم رو بعدا در موردش فکر می کنیم. فوقش یه جا قرار میذاریم.  

در وهله اول کسانی که میخوان این کار قشنگ رو انجام بدن، ظرف امروز و فردا بگن. امروز پونزده آذره، قرار ما مثلا اول و دوم دی ماه باشه. دو هفته فکر کنم زمان مناسبیه. میشه یه شال رو بافت. با خرده کامواهای تو خونه. خودمون بهش نقش بدیم.  

نظرتون رو اعلام کنین. بگین چند نفرین. 

  

دست حق به همراهتون 

نظرات 30 + ارسال نظر
پونه جمعه 19 آذر 1395 ساعت 00:58

آشتی عزیز و دوست داشتنی من خیلی ها رو همراه کردم می خوام بدونم زمان و مکان جمع آوری شون رو کجا اطلاع می دی
بعدم می خوام حدود تعداد بچه ها رو بدونم برای یک وعده غذای گرم و اینکه با کی هماهنگ کنم

قربونت عزیزم. محبت داری.
احتمالا یکی دو روز بعد از یلداست. محلش فعلا معلوم نیست. ولی یه جایی مرکز شهر، پارکی جایی قرار میذاریم.
برای یه وعده غذای گرم بچه های بی سرپرست یا مدرسه؟

فرناز چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 18:30

آشتی جون جونم ... منم میبافم ...
مرسی وه بهمون کمک میکنی تا فراموش نکنیم انسانیت رو ....6

قربونت فرناز جونم. من از شما ممنونم که تنهام نمیذارید.

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 15:19

سلام آشتی عزیز
من 3 سری شال و کلاه می بافم. خواستم اطلاع بدم که
آمارو داشته باشید.
مرسی از پیشنهاد خوبتون و ممنون که ما رو هم شریک کردی تو این کار زیبا.

سلام عزیزم. یک دنیا ممنون. مرسی که همراهمونی.

لی لا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 16:02 http://lilaliana.persianblog.ir

من هم داوطلبم اما تهران نیستم ...

ای جونم. پس می تونی وجه رو به حساب آقای انتظاریان بریزی.
ممنون گلم

آوا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 13:44 http://ava-life.blogsky.com

آشتی من سالهاست که میخونمت اما فکر نکنم تا حالا کامنت گذاشته باشم برات.
الان دیگه باید اعلام حضور کنم. منم میبافم، منتها تهران نیستم آدرس بده که پستشون کنم.

قربونت عزیزم. محبت داری.
هفته دیگه آدرس رو اعلام می کنیم.
بازم ممنون

آناهیتا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 10:57

اشتی جون سلام.بنظر من بافتن شال بیشتر حرکت نمادین میشه هت تشویق به نیکوکاری و کارایی چندانی نداره.چون حقیقتا تا بافته بشه و جمع بشه و بدست بچه ها برسه شاید 1ماه سرد دیگه داشته باشیم که شال لازم باشه.با توجه به حجم بالای وجود بچه های نیازمند که از برکات قدرت بالای تولید مثل ملت خوش فکرمون هست بنظر من واریز پول منطقی تره که در هر موردی بیشتر احتیاج هست خرج بشه

سلام آناهیتا جون.
آره خب. هرکی بتونه می بافه، هرکی هم نتونه پول میریزه. بعدش هم بجنورد سرده. تا بعد از عید هم بچه ها شال لازم میشن. تازه می تونند برای سال دیگه شون هم نگهش دارند.
حالا شال که به قول شما نمادینه. از سال دیگه (اگه عمرم باشه) از شهریور میگیم هرکی تعهد یه تکه لباس گرم داره. حالا یا بخره یا ببافه یا پولشو بده.
که زودتر هم به دست بچه ها برسه.

لیلابانو سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 10:38

آشتی جون منم قم هستمااا. آدرس بدین واسه ارسال شال و کلاه.و بگین که تقریبا بچه ها تو چه سنی هستن.ممنونم

دخترها و پسرهای دبستانی.
شروع کنیم به بافتن تا آدرس رو بعدا بگم بهتون.

ملیکا سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 09:28

سلام آشتى جون
منم موافقم پولشو واریز کنم چون اگه بخوام بخرم باز زحمت جمع آورى توى تهرون به این بزرگى و با این ترافیک، فکر مى کنم هم وقت گیر باشه هم هزینه بر.
ممنون بابت همه ى زحمتا، خسته نباشى

سلام عزیزم. ممنون از محبتت. مرسی که همکاری می کنی

فرشته* سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 09:24

باشه عزیزم
به ادرس ایمیلم یه ادرس دقیق بفرست لطفا وبگو جه روزی پست کنم از لطفت ممنونم

حالا اعلام عمومی می کنیم. فعلا ببافیم تا اون روز!

ارکیده سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 01:26 http://appleeve.blogfa.com

به نظر من کار خیلی قشنگ و پر از احساس خوب هست و قطعا بچه ها رو خیلی خوشحال می کنه. ولی من به شخصه فکر می کنم هرکس سطح توانی داره و بیشتر از حدی انرژی برای کاری گذاشتن باعث میشه بعد از مدتی فرد با رضایتمندی وظیفه ای رو که تقبل کرده نتونه انجام بده. شال گردن یکی زود می بافه یکی دیر یکی دستش تنده یکی مثل من ممکنه یک ماه طول بده... بعد جمع کردن این شال ها از دست آدم ها... لیست کردن اینکه هرکس چندتا می بافه کس حاضر می کنه؟ کی تحویل میده؟ چطور تحویل میده؟
درسته که راحت ترین کار پرداخت مبلغی ناچیز برای تهیه مایحتاج بچه ها هست ولی فکر می کنم تو گروهی که خیلی ها برای هم غریبه و یا دور از دسترس هم هستیم بی ضرر ترین راه باشه
برای همین اگر اجازه بدید من همون راه آسان تر رو انتخاب می کنم

واااااااای چه عجب ارکیده جونم. یه جا یه کامنتی گذاشتی که میشه جوابش رو داد و خصوصی نیست.
خوبی عزیزم؟
هر جور پایه ای. هر جوی که میشه یه جوری بچه ها رو گرم کرد، عمل کن. خودت استادی. ما باید پیشت درس یاد بگیریم.
حالا یه برنامه ای هم برای تحویل میذاریم.
قربونت قشنگم.

نازی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 23:17

منم هستم

قربون حضورت

لیلابانو دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 22:57

منم می بافم عزیزم

مرسی گل من

محمد رضا انتظاریان دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 21:50

باسلام عرض ادب واحترام ضمن عرض تقدیر وتشکر از این همه محبت ولطفی که دارید این حرکتهای زیبای شما نشان داد بالاترین دین و مذهب که انسانیت است ؛ هنوز زنده می باشد . وهنوز امید به نجات را باید در دل ستاره های دریایی روشن ساخت اما در بحث این کودکان عزیزمان به ترتیب اولویت آنان به محبت، مکان ، خوراک جسمی وفکری ولباس نیاز دارند درکنار این اراده قوی واین بزرگواری خواهش می کنم در جهت حداقل هفته ای یک وعده خوراک مقوی هم مارا یاری فرمایید.باتشکر
محمدرضا انتظاریان

با سلام خدمت شما عزیز بزرگوار.
شما خیلی ساله که این کار رو انجام میدین. ما تازه اول راهیم و باید کلی مطلب از شما یاد بگیریم.
ان شاءالله با این حرکتهای کوچیک شروع کردیم و به آنچه مد نظر شماست هم دست پیدا می کنیم و انجام بدیم.
بازم هم ممنون از شما. دستان سبز شما در دستان مهربان خدا.
سلامت و شاد باشید.

مرجان دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 21:46

سلام عزیزدلم .منم آماده ام.اگر وقت نکردم برایشان می خرم.پسرانه باشد یا دخترانه؟

سلام قشنگم. ممنون از حضورت. فرقی نداره. هر کدوم که خودت دوست داشتی.

ستاره دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 20:26

منم هستم آشتی جونم

قربون حضورت.

شمیم دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 19:23 http://mamanyekta

نههههه عزیزدلم کهنه نیست اصلا فقط بچه گانه نیست
حالا ولش کن برای خودشون به اسم خودشون و مخصوص خودشون میبافم اونارو هم میدم به کسی دیگه

شمیم جون. نباف اگه داری. بچه و بزرگ نداره که. استفاده می کنند. خبرت میکنم بیاری برامون.
باشه. اونجا آدم بزرگهایی هم هستند که محتاج شال باشند.

بهاره دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 18:46

اشتی جون من خیلی دوست دارم انجام بدم ولی نمیدونم چندتا سر بندازم و طرلش چقدر باشه میشه راهنمایی کنید و یا مدلی نشون بدید ؟انشالله بتونم ببافم واسه اولین بار

آره قشنگم. خبرت میکنم. ممنون که هستی.

افسی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 16:55

آشتی جان ممکنه برای شال گردنها پول بدیم؟ چون الان نمی توونم ببافم اما دلم می خواد کمکی کنم به ایده قشنگ شما.
و اینکه به چه شماره کارتی می توونم پول رو واریز کنم؟

آره عزیزم. چرا که نه.
به همون شماره کارت آقای انتظاریان.

مریم کشتگرپور دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 15:36

سلام آشتی جون
من هم داوطلبم. روی من هم حساب کنید

سلام عزیز دلم.
یک دنیا ممنون. مرسی از حضورت.

فروغ دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 15:03

سلام استی حان.من از اصفهانم.دلم میخواد منم سهیم بشم.اگه پستش راحته بگین منم ببافم گلم

سلام قشنگم.
باشه گلم. باید یه فکری هم به حال کسانی که جایی به جز تهران هستند بکنیم.
حالا خبرت میکنم.

kindgirl دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 14:55 http://kindgirl.blogsky.com

سلام منم میبافم

سلام.دست گلت درد نکنه

Miss.khorshid دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 14:35

سلام آشتی ه عزیز
من نمیتونم ببافم ولی پنج تا شال نو ان شالله تهیه میکنم و به دستتون میرسونم یا وجهش رو میریزم به حساب. هر جور که بفرمایین.قبوله؟

سلام عزیز دل.
هر جووووووووور که باشی، برای ما عزیزی. ببافی، بخری، پول بدی، همه جوره ارادت داریم!

یاس دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 14:24

سلام منم هستم

سلام. قربون حضورت

فرشته* دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:43

سلام منم هستم ادرس بده وروزشو بگو تا پست کنم برات

سلام قشنگم. یعنی از یه شهر دیگه میخوای بفرستی؟ فکر اینجا رو نکرده بودیم!!! اگه بخواین پست کنین که میگم به همون آدرس آقای انتظاریان پست کنین.
حالا خبرت میکنم فرشته جونم.

سارا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:24

منم هستم

ممنون عزیزم.

شمیم دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:11 http://mamanyekta

آشتی جان من موافقم
چند تا کاموا تو دوره ایی که فکر میکردم باردارم گرفته بودم برای نی نی هام پتو ببافم که قسمت نشد
حالا میبافم برای ستاره های دریایی
راستی چندتا شال هم دارم که نمیخوامشون نمیدونم بدرد میخوره اونا رو هم بذارم؟

من فدای تو بشم. باید دید قسم نی نی های خوشگل چه زمانیه. توکل به خدا.
بازم ازت ممنون.
شالهات کهنه که نیست؟ نمیخوام بچه ها ناراحت بشن یا بهشون بر بخوره.
فداااااااااات

نرگس دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:07 http://azargan.blogsky.com

من تو چندتا از گروها زدم یکی دونفر دیگه هم قراره ببافن ، راستی شالگردن بافته اگر داشته باشن هم میشه اهدا کرد؟

قربونت عزیزم. یک دنیا ممنون
اگه کهنه نباشه، اشکالی نداره که. خیل هم خوبه.
بازم دستت درد نکنه

حموم زنونه دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 12:38

من داوطلبم

قربونت برم

هیوا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 12:34

سلام خدا خیرتون بده. من زیاد کاموا دارم. دوست دارم دونا ببافم البته اگه با دو تا پسر شیطون بتونم سعی میکنم بتونم.

سلام. کاشکی بتونی ببافی.
مواظب پرسهای گلت باش.

نرگس دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 12:07 http://azargan.blogsky.com

سلام گلم منم می تونم

سلام قشنگم.
تو که آماده ای برای همه کارهای خوب.
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.