ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

یادآوری واریز برای کمک به ستاره های دریایی در بهمن ماه

با سلام خدمت همه مهربونا 

جهت یادآوری خدمتتون عرض کنم که برای بهمن ماه، عشق هامون رو واریز کنیم. البته بابت جریان پلاسکو یه کم با تاخیر خدمتتون عرض کردیم این یادآوری رو. خداوند به همه بازماندگانش صبری جزیل عطا فرماید. 

شماره کارت آقای محمدرضا انتظاریان جهت ستاره های دریایی بجنورد: 

6679    5575    9972    6037 

 

شماره کارت خانم مریم مظفری پور جهت ستاره های دریایی نصیرآباد: 

6044    9563    6915    6037 

 

شایان ذکر است که مدتی قبل قرار بود ساختمانی که در اختیار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بجنورد بود و البته بیشتر بودجه اش توسط خیرین تامین میشد، توسط بهزیستی پس گرفته شود که با همت و کوشش بی شائبه جناب آقای انتظاریان و جمعی از دوستان مهربان، این امر محقق نگردید.  

البته بهزیستی با این شرط ساختمان را پس نگرفت که هزینه ها توسط خیرین تامین گردد!!!!!! چون ظاهرا بهزیستی پولی برای این بچه ها ندارد!!! (کل بهزیستی زیر سوال رفت!!!!!!) 

و این در حالی است که طی تماسهای مکرر، آقای انتظاریان موفق به جمع آوری تعداد تقریبا پنجاه کودک از روستاهای بجنورد شدند که این بچه ها نوعا بی سرپرست یا بدسرپرست هستند و شاید باور نکنید که در این سرما، تعدادی از آنها بدون کفش و با زیرپوش سر می کردند!!!!!!!! 

لذا عاجزانه خواهش می کنیم از همه مهربانها که نذورات خود را به حساب آقای انتظاریان واریز نموده که در اسرع وقت برای بچه ها، البسه و غذای مناسب تهیه شود. همچنین ظاهرا آقای انتظاریان دهه آخر بهمن ماه تهران خواهند بود. 

لذا از همه عزیزان و مهربانان خواهش می شود اگر لباس یا کفش (نو و استفاده نشده) و وسیله ای که برای بچه ها قابل استفاده است را دارند، کنار بگذارند تا در اطلاع رسانی بعدی، زمان و محل جمع آوری هدایا مشخص شود.  

 

یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
یه خانم سه‌شنبه 19 بهمن 1395 ساعت 23:46

سلام..خسته نباشید...من تازه باهاتون آشناشدم..واقعادلم برای بچه هاسوخت وامیدوارم کمک های خوبی جمع بشه منم درحدتوان کمک میکنم فقط بنظرم اینکه میگین لباس نو واستفاده نشده صورت قشنگی نداره من نمیگم لباس کهنه بده کسی اماممکنه کسی لباسی داشته باشه یکباراستفاده کرده باشه ونو وتمیزمونده باشه.بنظرم بد نیست اگه اونوبده...

میگم لباس نو، صورت قشنگی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

فری شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 13:49

سلام و خسته نباشید
یک نکته ای رو می خواستم بگم
در یک وبلاگی برای جمع آوری لباس شب عید بچه ها فراخوان دادید که امکان ثبت نظر وجود نداره چطور باید سوال پرسید ؟

سلام. نمیدونم والا. اگه فراخوان داده که باید امکان ثبت نظر باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.