ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

اولین و دومین وام

سلام خدمت همه دوستان و همراهان. 

با توجه به اینکه اولین سری جمع آوری محبتهای شما عزیزان اواسط مرداد بود، یک وام پانصد هزار تومانی به خانواده ابوالفضل عزیز برای تعمیر منزل داده شده.  

اول شهریور، محبتهای شما سرریز شد و هفته گذشته، خانم مظفری پور مبلغ هفتصد هزار تومان به صورت وام به سمیرای عزیز دادند.  

سمیراجان تا یکی دو سال پیش به همراه پدر و مادر و برادر و پنج خواهر در اتاقی در قبرستان زندگی می کردند که بعد از آن به کمک همین صندوق، مبلغ ده میلیون تومان وام گرفتند و توانستند جای بهتری را رهن کنند. خواهر بزرگ سمیرا، سال گذشته ازدواج کرد.  

سمیرای عزیز به همراه همسرشان مبلغ مذکور را برای خرید حلقه ازدواج به صورت وام از صندوق دریافت کردند و قرار است ماهانه پنجاه هزار تومان به صندوق برگردانند.  

اینهم عکس حلقه ها، که ششصد و هشتاد هزار تومان شده است: 

لازم به ذکر است صندوق مذکور از سه سال پیش مشغول به کار است و با کمک مهربانان و خیرین، به امر زیبای جمع آوری اعانات و پرداخت وام قرض الحسنه به این عزیزان مبادرت ورزیده است. و این صندوق قرض الحسنه ستاره های دریایی در حقیقت به آن صندوق پیوسته است.  

پیوستن قطره ها به دریا، یکی از زیباترین مصادیق عشق است. 

دستهای سبز همه عزیزان را می بوسیم. 

یا حق