ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

نذر آگاهی ـ هر ایرانی، نجات یک ستاره دریایی

سلامی به قشنگی ماه مهر

در آستانه ماه مهر، به یاد خاطرات قشنگ مدرسه هامون، هر کدوم میخوایم فقط ده هزار تومن بدیم و یه ستاره دریایی رو بفرستیم مدرسه. فقط ده هزار تومن.

یادتونه که چند ماه پیش تو بجنورد زلزله اومد. ستاره های دریایی که زنده مونده اند، هیچ امکاناتی برای تحصیل ندارند. ماها ولی میخوایم فقط با پرداخت ده هزار تومن، کمک کنیم که ستاره های دریایی بیشتری امسال برن مدرسه و خدای نکرده، نداشتن کتاب و دفتر، ذوق بچه ها رو از بین نبره.

در ضمن تاسوعا و عاشورا هم نزدیکه. امسال هم مثل پارسال، به جای نذرهای خوراکی و دادنش به آشنا و فامیلمون که سیر هستند و نیازی به اون خوراکی ندارند، نذر آگاهی می کنیم و همه رو یکجا میدیم به آقای انتظاریان که برای بچه های زلزله زده محروم بجنورد کتاب و دفتر و ملزومات مدرسه بخره.

خداوکیلی یکبار بشینیم و فکر کنیم هدف از قیام عاشورا چی بود؟ خوردن ده روزه قیمه و شربت و چای و نسکافه؟ یا آگاهی و نشر علم و رسیدن به معرفت؟

هر بچه ای از مناطق محروم که سواددار بشه و به جایی برسه، در نهایت به نفع بچه های ما و نسل آینده است. شاید همون بچه دکتر بشه و یه روزی یکی از ماها رو نجات بده.


این شماره کارت آقای محمدرضا انتظاریان (ستاره های دریایی بجنورد)

0815    6592    6916    6037


اینم شماره خانم مریم مظفری پور (ستاره های دریایی نصیرآباد)

6044    9563    6915    6037


یا حق