ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

اولین و دومین وام

سلام خدمت همه دوستان و همراهان. 

با توجه به اینکه اولین سری جمع آوری محبتهای شما عزیزان اواسط مرداد بود، یک وام پانصد هزار تومانی به خانواده ابوالفضل عزیز برای تعمیر منزل داده شده.  

اول شهریور، محبتهای شما سرریز شد و هفته گذشته، خانم مظفری پور مبلغ هفتصد هزار تومان به صورت وام به سمیرای عزیز دادند.  

سمیراجان تا یکی دو سال پیش به همراه پدر و مادر و برادر و پنج خواهر در اتاقی در قبرستان زندگی می کردند که بعد از آن به کمک همین صندوق، مبلغ ده میلیون تومان وام گرفتند و توانستند جای بهتری را رهن کنند. خواهر بزرگ سمیرا، سال گذشته ازدواج کرد.  

سمیرای عزیز به همراه همسرشان مبلغ مذکور را برای خرید حلقه ازدواج به صورت وام از صندوق دریافت کردند و قرار است ماهانه پنجاه هزار تومان به صندوق برگردانند.  

اینهم عکس حلقه ها، که ششصد و هشتاد هزار تومان شده است: 

لازم به ذکر است صندوق مذکور از سه سال پیش مشغول به کار است و با کمک مهربانان و خیرین، به امر زیبای جمع آوری اعانات و پرداخت وام قرض الحسنه به این عزیزان مبادرت ورزیده است. و این صندوق قرض الحسنه ستاره های دریایی در حقیقت به آن صندوق پیوسته است.  

پیوستن قطره ها به دریا، یکی از زیباترین مصادیق عشق است. 

دستهای سبز همه عزیزان را می بوسیم. 

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 شهریور 1395 ساعت 16:50

واقعا نمیفهمم چرا یه عده گیردادن به این حلقه های ناچیز. میلیارد میلیارد ازتون میخورن صداتون درنمیاد. اون موقع کجایین؟ کله هاتون زیر کدوم برفه؟ نمیخواین ندین. دیگه سیم جیم چرا میکنین؟ هر کی خوشش نمیاد دیگه نده. چطور به خودتون اجازه میدین بگین چرا؟ فقر فقره، چه برای خرید یه حلقه باشه چه برای داروی مریض. جای اینکه براشون دعای خیر بکنین اینهمه انرژی منفی دارین میفرستین. واقعا خجالت داره. تمام ثواب کمک هاتونو از بین میبرین اینجوری.

می بینی عزیزم؟ اینکه طرف مثلا رفته وام گرفته و این حلقه رو خریده میخوان بکشنش! خب اینم دلخوشی اونه. تازه مگه قیمتش چقدره؟؟؟؟

نسترن جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 19:27

سلام آشتی خانم
منم به این ستاره های دریایی کمک ناقابلی کردم.الانم از دیدن این حلقه ها خب مثل همه که اسمی از ازدواج و چیزهای مربوط بهش میشنوه،خوشحال شدم.ولی یه سوال؛آیا هفتصد هزار تومن وام واسه خرید حلقه جزو ملزومات بوده؟یعنی ازین خرج واجب تر نبود که وامو بهشون بدن؟من و شوهرم چون دستمون نبود،حلقه نقره خریدیم ،جفتش صد تومن!منظورم اینه که اینکه آدم حتما حلقه طلا داشته باشه یه نیاز بزرگ نیستش که!شما گفتید اونجا پر از نیازمنده و خانواده ها مستحق و بیمار و از کار افتاده.کاش اولویت بندی تو دادن وامها بهتر و دقیق تر انجام میشد.

سلام عزیزم.
این هم یه خرجه. این هم لازمه ازدواجه. درسته که خیلی ها کمتر از اینم می خرند. به قول شما نقره.
اینا اینو به عنوان وام گرفته اند. و پس میدن. خرجهای مریضی و بقیه خرجهای دیگه رو موسسه تامین میکنه. و خود خانم مظفری پور حتی اگه شده از جیب خودشون داده اند.
این هم یه خرج بوده که اینا گرفته اند. هفتصد هزار تومن برای دو تا حلقه به نظرتون زیاده؟
آره. اونجا پر از نیازمنده. این هم یه نیاز بوده.
به هر حال این اولیت بندی از جانب خانم مظفری پور انجام شد و این هم تشخیص ایشون بود.
شما یه جوری میگید انگار خرج جشن عروسی آنچنانی و حلقه جواهر نشان شده!!!!

مسی چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 18:50

الهی خوشبخت بشن

مبارکشون باشه

ممنون عزیزم.
به قول خانم مظفری پور، عشق جاشو بگیره.
خونه دلت سبز باشه قشنگم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.