ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

گزارش لباسهای اهدایی

با سلام خدمت عزیزان. 

اون لباسهایی که تو پست قبلی گفتیم، خیلی برکت داشت. چون به چند تا از بچه های مدارس زیر اهدا شد: 

مدرسه دخترانه شهید رازی  

مدرسه پسرنه و دخترانه امام رضا (ع) 

مدرسه خیریه صالحیان برج
مرکز نگهداری احسان 

و دیگر دانش آموزان دیگر 

 

 

 

 

حق نگهدارتون.

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 09:00

آشتی جان احتمالا بارها چند و چون این کار خیر رو گفتی ولی من قبلی ها رو نخوندم . میخواستم بپرسم در صورت واریز به هرکدوم از کارت های خانم مظفری یا اقای انتظاریان مبلغ واریز رو باید اعلام کنیم تا در جریان باشن یا اینکه اون کارتها کلا به خیریه اختصاص داره و نیازی نیست ؟
می بوسمت آشتی عزیز دوست داشتنی

فدای شادی عزیز.
نه
نیازی به اعلام نیست. این حسابها بابت همین منظوره.
بازم ازت ممنونم.

ملیکا سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 16:56

سلام به عزیزان تلاشگر براى ستاره هاى دریایى
امروز مبلغ پنجاه هزار تومن براى کارت آقاى انتظاریان و بیست تومن هم خانم مظفرى پور واریز کردم.
شرمنده ام ماهانه ى شش ماه که ناچیز بود قبلأ واریز کرده بودم ولى وضعیت این بچه ها توى این سرما به قدرى بد هست که واقعأ به کمک همه ى عزیزان احتیاجه و متأسفانه کم نیستن افراد نیازمند...
من مى تونستم ماهى ٢٠٠ فقط براى بچه ها واریز کنم اما به هر گروهى مبلغى واریز مى کنم ان شالله که ثمرى داشته باشه

سلام.
یک دینا ممنونم. به قول خانم مظفری، الهی عشق جاشو پر کنه.
همین هم خیییییییلی عالیه.
مساله مهم، ریختن پول و نشر این مطلبه. هرکی ده هزار تومن هم بریزه، عاااااالیه.
بازم ممنونم ملیکا جونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.