ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

جشن یلدای ستاره های دریایی

سلام خدمت همه عزیزان 

یه گزارشی از جشن یلدا بدیم. 

 

 

دو روز قبل از یلدا یه جشنی توی مرکز نگهداری بچه های بی سرپرست بجنورد برگزار شد. برای دخترهای ناز بی سرپرست. که البته خدا سرپرست همه مونه. 

ولی یه عده مهربون پول ریختند به حساب آقای انتظاریان و یه عده مهربون دیگه هم غذا درست کردند و آجیلها رو بسته بندی کردند. همه چی برای این فراهم بود که بچه ها برای چند ساعت هم که شده خوشحال باشند و یادشون نباشه که خانواده و غذای گرم ندارند. یادشون نباشه که کسی به جز خدا به فکرشون نیست. 

این مهربون هایی که براشون محبت بسته بندی می کردند: 

 

اینم آقای انتظاریان که برای بچه ها صحبت می کنند: 

 

اینم گلهای معصوم این مرکز: 

 

 

جشن شرووع شد و بچه ها یه کم خوشحالی کردند. این دخترهای خوشگل دست زدند. چند تا از مقامات آموزش و پرورش هم بودند. خب رنجیدند. که این دخترها چرا باید دست بزنند؟ چرا باید شادی کنند؟ مگه شادی مال ایناست؟ مگه خوشحالی و زندگی مال ایناست؟ خلاصه آقای انتظاریان و آقای قلی زاده (معاون پرورشی) از بچه ها و شادی شون دفاع می کنند. 

بله، دفاع می کنند. چون این روزها از شادی باید دفاع کرد. همه میخوان کسی شاد نباشه.  

آخه ای خدا، این بچه ها بزرگترین نعمت که خانواده است رو ندارند. گرسنه هم که هستند. حالا اگه چند ساعت دست بزنند، چرا باید برنجیم؟! 

خدایا می دونم که تو راضی به غم خوردن بنده هات نیستی. 

از برکت این جشن اینقدری موند که نصیب خانه سالمندان بجنورد بشه. 

 

 

دست همه مهربونا رو می بوسیم و می سپریم به دستهای سبز خدا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.