ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

ستاره های دریایی

با پرداخت ماهانه ده هزار تومان می توانیم یک ستاره دریایی را نجات دهیم و به دریا بازگردانیم. وعده ما، اول هر ماه. بسم الله

پیغام برای ارکیده عزیز

سلام ارکیده جان 

خواهش میکنم یه کامنتی اینجا بذار به همراه یه شماره تلفن. 

راستش اون شماره ای که از شما دارم، ظاهرا خیلی وقته تلگرامش قطعه.  

منتظر تماست هستم عزیزم. 

ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
ملیکا پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 20:53

سلام، خسته نباشین از کارهاى خیر و ممنون که ما رو هم در این کارها شریک کردید، خواستم از آقاى انتظاریان که کمى بیشتر مخاطبینشون رو در جریان کارها و فعالیتهاى خودشون و مدرسه قرار بدن و اینکه چه کارهایى نیاز هست انجام بشه.
در تلگرام هم روزانه خبر بدن خیلى بهتره و ممکنه کمکهاى بیشترى جمع بشه،میدونم کار سختیه ولى از این طریق و در جریان قرار دادن روزانه مردم، توجه بیشترى رو میشه جلب کرد. ممنون و قدردان زحماتتون هستم.

سلام. شماره ایشون رو که گذاشته ام. تو کانال ستاره های دریایی از کارهای خیر اون منطقه و نصیرآباد اخبار منتشر میشه.
ایشون یه کمپینی هم دارند که اگه باهاشون تماس بگیرید ادتون می کنند تو اون گروه.

n یکشنبه 17 بهمن 1395 ساعت 11:20

سلام. من یه سری کفش و لباس از پسرم داره که کاملا نو نیست ولی تمیز مونده اونارو میشه بفرستم برا بچه های نصیر آباد یا حتما باید نو باشن. دوس دارم وسایل پسرم رو به کسی بدم که واقعا نیاز داره

سلام. اگه نو مونده، چرا که نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.